ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

Zwroty

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Towar powinien posiadać oryginalne metki i nie może nosić śladów użytkowania.

Zwroty do e-sklepu

Możesz skorzystać z usługi wygodnych zwrotów. Opcja ta umożliwia Ci nadanie paczki w paczkomacie lub wybranych punktach. Jeśli wybierzesz tę formę zwrotu, postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się w poniższej ramce:

Produkty możesz również odesłać do sklepu internetowego ARYTON E-SKLEP w ciągu 14 dni od odbioru produktów, postępując według wskazówek:

Wypełnij formularz zwrotu. Kopia formularza powinna znajdować się w otrzymanej przesyłce. Jeśli jej nie posiadasz, wydrukuj formularz zwrotu spakuj produkt/y do zwrotu – możesz wykorzystać opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie. Sugerujemy także dołączenie dowodu zakupu. Wyślij produkt/y na adres:

ARYTON E-SKLEP Sp. z o.o.
ul. Gryfa Pomorskiego 5
83-333 Chmielno
z dopiskiem: Zwrot do e-sklepu

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru przez ARYTON E-SKLEP. Klient otrzyma kwotę zwrotu w tej samej formie płatności, w jakiej dokonano zakupu. formularz zwrotu

Zwroty w salonie stacjonarnym

Istnieje również możliwość dokonania zwrotu zamówienia internetowego w salonach stacjonarnych PATRIZIA ARYTON. Sklepy stacjonarne nie dokonują jednak zwrotów płatności. Pełna lista salonów stacjonarnych, w których można dokonać zwrotu, dostępna jest tutaj, w §7 pkt. 14.

Wymiany

Wymiany można dokonać w obrębie rozmiaru lub koloru zakupionego modelu produktu, jeśli produkt o pożądanym rozmiarze/kolorze jest dostępny. Wymiana towaru na inny model polega na zwróceniu produktu zgodnie z procedurą zwrotów oraz złożeniu nowego zamówienia.
By dokonać wymiany produktu, odeślij go wraz z wypełnionym formularzem wymiany (otrzymanym w przesyłce dostępnym niżej) i z dowodem zakupu odeślij na adres e-sklepu. formularz wymiany

Reklamacje

Reklamacja towaru może nastąpić do 24 miesięcy od dnia otrzymania produktu, ze względu na niezgodność towaru z umową. Towar reklamowany należy odesłać na adres e-sklepu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do klienta na koszt ARYTON E-SKLEP SP. z o. o. Do reklamowanego towaru sugerujemy dołączenie paragonu. Sugerujemy także wypełnienie i dołączenie do wysyłanego towaru formularza reklamacyjnego, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces reklamacji.
formularz reklamacji
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt ARYTON E-SKLEP SP. z o. o. nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.